Zagreb, 7. lipnja 2024. - U sklopu projekta edukacije malih poduzetnika početnika pod nazivom “Financije za nove generacije” koji Hrvatska udruga banaka organizira ove godine uz podršku Europske investicijske banke, održana je peta od ukupno trinaest planiranih radionica za edukaciju poduzetnika početnika.
Vedran Sorić, konzultant za prodaju i autor knjige Prodajni mindset, održao je radionicu na temu prodaje te naglasio da je stav važan dio identiteta, ali i prodaje te da ga je često potrebno promijeniti kako bismo postigli svoje ciljeve.
Radionica je bila vrlo interaktivna i Vedran je kroz niz primjera, priča i demonstracija pokazao što je važno i ključno za uspjeh u prodaji te podsjetio na sljedeće poslovne i prodajne lekcije:
- U prodaji je najvažniji način razmišljanja;
- Osnova svake prodaje je komunikacija;
- Prečesto smo u prodaji u pretpostavkama, zato je važno sve jasno iskomunicirati do kraja;
- U prodaji je važno da to bude kontrolirano vođena komunikacija;
- Tanka je linija između naporan i uporan prodavač;
- Slika prodavača u društvu je negativna i prodaja je negativno percipirana, no bez prodaje nema biznisa;
- Svatko može jednom prodati, no bitno je po čemu će nas naši kupci pamtiti.
- Ne smijemo se svađati s kupcem;
- Izgovori su sastavni dio prodaje;
- I ne je sastavni dio prodaje;
- Ljudi prodaju ljudima;
- Ne postoje teški kupci, to je naša percepcija, svi smo ok, samo možda nismo dobar match u nekom trenutku, ima dovoljno uvijek možemo naći nekoga gdje će nam ići lakše;
- Ponekad zbog najboljeg prodavača u timu, ostali članovi tima nisu uspješni koliko bi mogli biti.
- Za uspjeh u prodaji trebaju nam znanja, vještine i identitet. A način razmišljanja dio je identiteta.
Vedran je na kraju zaključio da je najveća prednost poduzetništva sloboda izbora s kime i što ćemo raditi te podsjetio sve prisutne da je stoga najvažnije da radimo ono što volimo. Na idućoj radionici mlade poduzetnike očekuje tema upravljanja ljudskim potencijalima kojom će se baviti Sandro Kraljević, vlasnik tvrtke Mindlab.